Grote respons op oproep in de PZC

De respons op mijn oproep aan lezers ‘Zeeuwen gezocht in Amerika’ in de PZC van afgelopen maandag 19 januari is overweldigend en hartverwarmend. De telefoon stond dezelfde dag roodgloeiend en de mails stroomden binnen. Ook nu nog komen er vele reacties bij. Er zitten goede tips bij waar ik zeker wat mee wil doen. Met andere doe ik misschien niet direct iets, maar ik hou ze zeker in bewaring. Je weet het nooit! Blijf ook vooral verhalen, namen, plaatsen en dergelijke doorsturen, ik lees alles met veel interesse en probeer deze en volgende week zoveel mogelijk iedereen te beantwoorden.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Oproep, Uit de PZC

Geef een reactie

