Nog niet alles verloopt vlekkeloos

Hunts' Point

Hunts' Point

Nog niet alles verloopt vlekkeloos. Deze week monteerde ik een video op Hunts’ Point in The Bronx, waar Janny Hendrikse uit Nieuwerkerk samen met haar man fruit- en groentehandel Coosemans heeft.

Ik had iedereen vanaf hier willen laten zien hoe de immense vrachtwagens uit Californië en Florida het grootste voedseldistributiecentrum ter wereld op rijden. Meestal op zondag, maar deze week was het op maandag vanwege Presidents’ Day. Het is een opwindende plek, waar vandaan 22 miljoen mensen worden bevoorraadt.

Voorlopig moeten we het echter zonder video doen, want het beeldmateriaal blijft, helaas, al een paar uur hangen op Youtube. Hopelijk kan ik later deze week alsnog de video posten.  Tot die tijd blijft het ‘beheppen’ met het artikel dat vandaag, zaterdag 21 februari, in de bijlage Spectrum staat. Excuses voor het ongemak! Voor iedereen die mij buiten Zeeland volgt: dinsdag aanstaande zet ik het verhaal op deze weblog.

2 reacties

Opgeslagen onder Dagboeknotities

2 Reacties op “Nog niet alles verloopt vlekkeloos

  1. Als je een gmail account aanmaakt bij Google kun je je video’s net als bij Youtube gratis uploaden.
    Vond jij die fantastisch beschilderde en vertroetelde vrachtwagen ook zo indrukwekkend?
    Ik lees met veel plezier al je berichten, al ben ik geen Zeeuw. Wij komen wel vaak in Zeeland met onze boot en/of bij familie in Goes en Middelburg.
    Hartelijke groet.
    Goos

  2. Het was zeker indrukwekkend! En dank voor de google-tip! Ik zit vandaag weer een dagje achter mijn computer, en ik ga er nog steeds vanuit dat alles straks als een zonnetje loopt.

Geef een reactie

