Vast in de sneeuw in Boston

Gele Chev in de sneeuw

Gele Chev in de sneeuw

Het hoort er natuurlijk allemaal bij: onvoorziene omstandigheden.  En in zekere zin is dat het leukste en uitdagendste van deze hele trip, om te improviseren als zaken niet zo gaan als ze zijn gepland. Go with the flow, zeggen ze wel eens. En dat doe ik. Want vandaag sneeuwt het in Boston. Morgen (maandag) ook en volgens de voorspellingen wordt het nog erger dan vandaag. 

Zoals een van de Zeeuwen die ik vanmiddag hier in Boston ontmoet me al schreef: pas maar met die gele Chev van jou uit Georgia! Aan winterbanden hebben ze daar vast niet gedacht en die zal je toch wel nodig hebben. Zelfs ik met mijn 4WD zou die tocht nu niet ondernemen.  En dus heb ik zojuist besloten een dagje langer hier te blijven dan ik had gepland. Pas dinsdag vertrek ik naar Maine.

Op zich geeft het allemaal niets, want ik heb nog een hele stapel werk liggen. Artikels die ik moet schrijven, post die ik alleen maar vluchtig heb gelezen, het sorteren van alle informatie die ik de afgelopen weken aangereikt heb gekregen… Voordat ik vertrok zat mijn mailbox vol met circa 150 berichten van Zeeuwen met verhalen uit of over de USA. Daar zitten vele prachtige verhalen bij en nu, in mijn kleine warme kamertje in de historische Farrington Inn, heb ik alle kans daar eens beter naar te kijken.

2 reacties

Opgeslagen onder Dagboeknotities

2 Reacties op “Vast in de sneeuw in Boston

  1. Pingback: Vast in Michigan (met dank aan de ING) «

  2. Pingback: Het wonderlijke verhaal van The Amazing Dutchman «

Geef een reactie

