Zoet water

Geniet ervan he, schrijven vele mensen me. Ja hoor, dat doe ik ook nog. Kiek mae. Lijkt een beetje op de Zeeuwse stranden, toch?
Maar het water van Lake Michigan is, in tegenstelling tot de Noordzee, zoet. Vreemde gewaarwording, vooral omdat het meer zo groot is verwacht je zee. Maar nee, geen zout op je lippen. En dus toch een totaal andere wereld.

Ik ben nu in de buurt van Zeeland en Holland en daar ben ik zeker wel een paar dagen, omdat hier vele verhalen te schrijven vallen.
Morgen zie ik de burgemeester van Zeeland, Lester Hoogland, en hoofdredacteur Mr. Van Koevering van The Zeeland Records, het plaatselijke weekblad. Volgens mij heb ik in de bakkerij van Zeeland donuts zien liggen in de vorm van Zeeuwse bolussen, dus ook daar ga ik nog achteraan.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Dagboeknotities

Geef een reactie

