Op de valreep

En dan, op de valreep, is -ie er toch: de nieuwe credit card. Vanochtend kwam het telefoontje vanuit het gemeentehuis in Zeeland. Gelukkig maar. Morgen de kaart activeren. Maar dat kan pas als ik weer een nieuwe T-Mobile prepaid telefoonkaart heb, want die was natuurlijk ook vanochtend leeg. Ik hou mezelf goed bezig, al zeg ik het zelf. En vanavond bij het inchecken in Chicago (geen bijzonder aanbevelenswaardig hotel, dus ik geef geen links) stond ik toch even peentjes te zweten. In Nederlandse tijd was het namelijk al 27 maart, zou het nog wel kunnen met mijn oude credit card? Maar het ging.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Dagboeknotities

Geef een reactie

