Langzaam wordt de wereld weer groen

De straten van Philadelphia

De straten van Philadelphia

De wereld was koud, kaal en op sommige plekken wit toen ik eind februari New York uit reed. Nu, na een lange, strenge winter, is de lente eindelijk daar.

De afgelopen dagen ben ik van Chicago (Illinois) diep in het Mid-Westen, waar ik een lekke band kreeg en van huurauto moest wisselen, teruggereden via Indiana, Ohio, West-Virginia, Pennsylvania, Maryland, Delaware en New Jersey  naar New York City.

Ik maakte tussenstops in Ohio en Maryland voor interviews. En gisteravond sliep ik in Philadelphia, maar dat was alleen maar om te slapen en een klein beetje van de stad te zien.

Langzaam werd de wereld groener onder een aangename lentezon. Het was onderweg lastig om internetverbinding te krijgen, en dus was het even stil op mijn weblog. Ook loop ik wat achter met het beantwoorden van mails, maar morgen wil ik pogen de achterstand in te halen.

Nog een week, en dan terug naar Nederland. Voorlopig wil ik er niet aan denken. Heb nog wat interviews en reportages voor de boeg en daar ga ik zeker nog even van genieten.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Dagboeknotities

Geef een reactie

