Terug in Nederland

Na een vlucht van zeven uur sta ik weer veilig met beide benen op de Nederlands grondgebied. Het is even gedaan met het leven uit een koffer, het zoeken naar een volgende plek om te slapen en het vinden van de juiste route. De komende maanden ben ik terug in Goes, en wil ik mijn verhalen uitwerken.

Het avontuur is nog niet ten einde. De serie artikelen in Spectrum loopt voorlopig door en eind van het jaar  komt er een boek, kan ik alvast vertellen! Met meer informatie en meer foto’s dan in de krant. Ik heb besloten in september terug naar New York te gaan voor de NY-400 activiteiten en voor een aantal persoonlijke redenen. Er is nog zoveel te schrijven, dat ik voorlopig doorga met het bijhouden van deze blog. Misschien niet meer dagelijks, maar toch. Waarschijnlijk wil ik verder gaan met genealogie, maar daarover later meer. Ik zit nog op Schiphol, maar wil de trein halen. Tot later.

2 reacties

Opgeslagen onder Dagboeknotities

2 Reacties op “Terug in Nederland

  1. Jop

    Welkom Thuis
    het is heel leuk geweest je te ontmoeten en je avonturen hier in Amerika mee te maken. Rust uit, en geniet van alle goede herinneringen!

  2. Insgelijks, Jop! Tof om bij jullie te mogen logeren, ik kom vast en zeker nog eens langs.

Geef een reactie

