Starbucks-rap

De eerste echte Starbucks van Nederland is vandaag geopend, in Utrecht. Waarom de twee vestigingen op Schiphol niet meetellen, is me even een raadsel. Volgens mij zitten ze niet achter de douane, maar goed misschien had ik de laatste keer dat ik op onze nationale luchthaven was nog iets teveel last van vermoeidheid en jetlag. Als Zeeuwse blijft het lastig om aan een Starbucks-koffietje te komen en misschien valt de smaak in Nederland erg tegen. De dame in onderstaand hilarische filmpje doet in ieder geval erg haar best om aan een gratis bestelling te komen.

1 reactie

Opgeslagen onder Video

Een Reactie op “Starbucks-rap

  1. J.K. Dominicus

    Goede Middag, verre nicht.
    Met interesse volg ik je artikelen in de PZC, Uiteraard heb ik navraag gedaan van wie je er een bent, en ik heb begrepen, van het bruidshuis, in Goes. Familie die rond 1700, in Goes terecht kwam, vanuit Wemeldinge. Mijn grootvader is nog op de Reephof gebroen en mijn Oom heeft hem verkocht. In je laatste artikel viel mij de naam van Dies martens uit Oudenbosch op, die kennelijk ook veel van het geslacht Dominicus weet. Zelf heb ik ook het een en ander. is het mogelijk om met haar in kontakt te komen, en misschien ben je zelf ook geinteresseerd . Ik hoor wel van je, met vr. gr. JKD

Geef een reactie

